1. Activiteiten
In onderhavige algemene voorwaarden worden volgende begrippen gehanteerd:
2. Toepassing algemene voorwaarden
3. Aanbiedingen, offertes en orderbevestiging
4. Tarief
5. Duur van de overeenkomst
6. Betalingsmodaliteiten
7. Klachten – protest van factuur
8. Aansprakelijkheid
– De geleverde goederen blijven eigendom van de dienstverlener/verkoper zolang de door de opdrachtgever/koper de verschuldigde koopsom niet volledig aan de dienstverlener/koper is voldaan. Zolang deze betaling niet heeft plaats gehad is de opdrachtgever/koper er niet toe gerechtigd ze in pand te geven of ze als zekerheid in de ruimste zin van het woord te gebruiken;
– De goederen worden verzonden op risico van de opdrachtgever/koper, tenzij ingeval van opzet of grove schuld in hoofde van de vervoerder. De vervoerskosten komen, tenzij anders is bepaald, voor rekening van de opdrachtgever/koper;
– De dienstverlener is gerechtigd voor duurzame verpakkingsmaterialen indien nodig een vergoeding in rekening te brengen die mee vermeld wordt op de factuur en ook op voorhand wordt meegegeven aan de opdrachtgever;
– Ingeval de opdrachtgever de aangeboden goederen niet accepteert, is de dienstverlener gerechtigd opslagkosten a rato van 2% per maand van het opeenstaande factuurbedrag met ingang van de dag waarop de dienstverlener wilde leveren, in rekening te brengen. Indien de goederen niet binnen 1 maand na de eerste maand van opslag de goederen niet aanvaardt, vervalt de overeenkomst en worden de opeenstaande facturen (factuur) onmiddellijk opeisbaar en is het de dienstverlener toegestaan bij wijze van schadevergoeding 10% op jaarbasis van het totale factuurbedrag te vorderen;
– De dienstverlener waarborgt alle gebreken in die mate dat deze door de fabrikant zelf kunnen worden gewaarborgd. In geval van enige aansprakelijkheid in hoofde van de dienstverler is deze beperkt tot maximaal 6 maanden facturatie bij de opdrachtgever.
Ingeval de aansprakelijkheid van de dienstverlener is bewezen, is deze beperkt tot 6 maanden facturatie, behoudens bedrog, zware fout, zware nalatigheid.
9. Eigendomsrechten
10. Beëindiging van de overeenkomst – zware fout
11. Verwerking persoonsgegevens
12. Afwerving
Iedere partij heeft het recht een hogere schadevergoeding te vorderen wanneer de reële schade hoger is dan de forfaitaire vergoeding.
13. Overmacht
14. Nietigheid
15. Wijzigingen
16. Kennisgevingen
17. Pandclausule
18. Toepasselijk recht-bevoegde rechtbank
– Website laten maken door marketing agency Swift.
Ontwikkeld met de steun van
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |